czwartek, 4 kwietnia 2013

Kamienne imitacje

 Niespokojna ze mnie dusza to poszukuję wciąż nowych wyzwań. Będzie ich na tym blogu sporo i mam nadzieję, że wielu czytających uda mi się nie raz zaskoczyć ;)
 Dziś przedstawiam moją najnowszą fascynację - Powertex. Daje naprawdę nieograniczone możliwości, ale o tym będę opowiadać sukcesywnie ;) Teraz efekt kamienia, który uzyskujemy z połączenia Powertex'u ze Stone Art i koronką/gipiurą. 
 Ależ mnie to wciągnęło i pomysłów mam całą głowę....eh żeby jeszcze doba była dłuższa, a Izabela chciała kłaść się wcześniej spać :)











Będzie mi przyjemnie, gdy zostawicie po sobie jakiś ślad.....nawet krytyczny :)

3 komentarze:




  1. prosze, wystarczy to wkleic w html :) musisz tylko usunac spacje w img miedzy im i g daj znac czy działa

    OdpowiedzUsuń
  2. pff... nie działa.. podaj maila, to Ci to wyśle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prosze:) i dzięki za pomoc dzoooo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń